MR. LAST MINUTES



Sering membuat kerja saat akhir? Andalah Mr. Last Minutes! Bagus ke buat kerja di saat-saat akhir? Saya rasa bagus kerana pada masa itulah baru neuron-neuron otak berkembang dan mula merangsang untuk berfikir.  Kalau awal-awal, otak macam beku sahaja, pun tiada guna. Satu kajian peribadi saya yang saya jalankan, saya lihat masyarakat manusia di Malaysia seolah-olah gemar hidup dalam keadaan tertekan. Mana tidaknya, sudah tertekan, baru pandai mahu buat kerja. Apa pun pandangan anda, apa pun komen anda, itu terpulang kepada masing-masing untuk menilai atau mengubah. :-)

Terima kasih saya ucapkan kepada anda semua yang sudi melayari blog saya ini. Terima kasih dan selamat menonton!

KARYA & HAK MILIK TERPELIHARA  – Lokman Hakiem 360 ®

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

ZON AKTIVITI @ PENDAKIAN GUNUNG GADING

DEKON : DEKLAMASI LAKON SEBUAH EVOLUSI

HILANGNYA DARA MALAM AMBANG MERDEKA